Dagelijks onderhoud woningen Casade

woensdag 21 juni 2017

Voor Casade verzorgen wij het dagelijks onderhoud aan circa 5500 woningen.

De huurders worden, door Casade, doorverbonden met ons eigen callcenter en hier wordt direct een afspraak voor de gehele keten ingepland. In deze keten zit onder andere de W-installateur, E-installateur, schilder etc. als onze eigen vaklieden bestaande uit servicemonteurs, tegelzetters en stukadoors.

De afspraken die gepland staan worden de gehele dag gemonitord en waar nodig bijgestuurd zodat wij altijd op het vooraf afgesproken tijdstip aanwezig zijn.

Ook werken we met de gehele keten digitaal. Dit heeft als voordeel dat we een real-time status hebben en de gegevens die de vaklieden op hun tablet invullen automatisch gearchiveerd worden in ons ERP systeem.
Hierdoor bouwen op een eenvoudige manier een dossier op waardoor we onze opdrachtgever gericht rapportages kunnen aanleveren en zij kunnen sturen op (planmatig) onderhoud. Het administratieve proces is hierdoor vereenvoudigd waardoor we nu effici├źnter werken.