Eigen callcenter corporaties

vrijdag 20 oktober 2017

Voor diversen partijen verzorgen wij het dagelijks onderhouden aan; woningen, bedrijfspanden en overig vastgoed.

Één van onze grotere klanten in het dagelijks onderhoud is woningbouwvereniging Casade. Voor Casade verzorgen wij het dagelijks onderhoud van circa 5500 woningen. De huurders van deze woningen worden, door Casade, doorverbonden met ons eigen callcenter en hier wordt direct een afspraak voor de gehele keten ingepland.

In deze keten zit onder andere de W-installateur, E-installateur, schilder en onze eigen vaklieden bestaande uit servicemonteurs, tegelzetters en stukadoors. De afspraken die gepland staan worden de gehele dag gemonitord en waar nodig bijgestuurd zodat wij altijd op het vooraf afgesproken tijdstip aanwezig zijn. Ook werken we met de gehele keten digitaal. Dit heeft als voordeel dat we een real-time status hebben en de gegevens die de vaklieden op hun tablet invullen automatisch gearchiveerd worden in ons ERP systeem. Hierdoor bouwen we op een eenvoudige manier een dossier op waardoor we onze opdrachtgever gericht rapportages kunnen aanleveren en zij kunnen sturen op (planmatig) onderhoud. Ook het administratieve proces is hierdoor vereenvoudigd waardoor we nu efficiënter werken.